woensdag 23 januari 2013

Tag met distress inkt

Om maar meteen creatief de beginnen laat ik jullie mijn tag zien die ik heb gemaakt voor aan het verjaardagscadeautje voor mijn schoonmoeder.

Om de tag te maken ben ik begonnen met een mask van Tim Holtz aan te brengen, vervolgens heb ik distress inkt (vintage photo) over de gehele tag aangebracht. Nadat ik de mask had verwijderd heb ik de vormen ingekleurd met distress inkt (tattered rose en fired brick). De achtergrond is bijna af, ik heb tot slot nog een clear stamp  (kaisercraft, butterflies) ingekleurd met distress markers (fired brick, barn door, tea dye, shabby shutters) en daarna midden op de tag gestempeld. Voor de bovenlaag heb ik een cornerstamp van prima marketing, vlinders van kaisercraft, butterflies en een klein tekststempeltje (enjoy) gebruikt met versafine onyx black.
Daarna heb ik nog een laagje glimmermist over de tag gespoten (tattered angels, creme de cocoa).
 
 
Pip wil er graag mee spelen.

1 opmerking: